fredag 14 juni 2013

tack.

Saker jag är tacksam över just nu:
Jag mår inte illa längre och magen verkar okej (konstigt att man inte uppskattar att må bra förrän man mår dåligt)
Jag har en mjuk, varm säng att somna i alldeles snart
Jag har en fin familj som jobbar och sliter för att ordna en studentfest åt mig
Jag har en fantastisk pojkvän som är kär i mig
Jag har råd att köpa de mediciner jag behöver och jag får hjälp från läkare
Jag har fina fina vänner som jag umgåtts med i tre års tid - jag kommer sakna er!
Jag har ett sommarjobb som jag tror kommer bli mycket bra
Jag mår bättre än på många många månader - jag mår BRA. (Ja nu vågar jag säga det.)
Jag har haft en bra klass med stöttande mentorer
Jag tänker ge mig själv en sovmorgon i krya-på-dig-från-matförgiftningen-present
Jag har denna blogg som får beröra och kanske också förändra folks liv.
Jag har Honom, min klippa som älskar mig oändligt. Utan Dig hade jag aldrig klarat det här. TACK.

1 kommentar:

  1. Jonna!
    Stort grattis till segern!
    Vad härligt att du klarade det. Jag läser din blogg då och då, tack för allt du delar.
    Hoppas du hade en fantastisk dag igår, jag tänkte på dig!
    All lycka och glädje.
    Det är bara nåd!
    Kram, Linda

    SvaraRadera