torsdag 20 juni 2013

för jag har tagit studenten.


Jag hade en helt fantastisk student. Verkligen helt underbar. Trevlig frukost med klassen, fin avslutning, pirrig väntan, utspring, massa gratulationer på parkeringen, party på flaket och så en underbar fest med massa fina människor. Jag njöt hela dagen, ända från tårna. Så mycket att energin inte riktigt fanns kvar på kvällen och därför blev det ingen sen natt på hotellet för min del. Men jag var nöjd, så nöjd. Stolt över mig själv som klarat av detta år, (och alla år innan det med såklart) och så tacksam för alla människor som delade glädjen med mig. 

Jag gick runt i ett lyckorus i flera dagar efteråt och fortfarande är det blommor överallt i vårt hem. Blommor och presenter. Och stolthet. 

Tack till alla som har stöttat mig i det här och som är glada tillsammans med mig. Det betyder så mycket. KRAMAR. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar