fredag 20 maj 2011

underbar dag.

jag vaknade tidigt, somnade om någon timme och kände att jag sovit klart vid 8. min finaste sov så sött, så jag smöt ut i trädgården, satte mig på gungan och gungade högt och länge i väntan på att han skulle vakna. några timmar senare åt vi frukost på en filt ute i solskenet och tänkte att livet är bra fint. jag satt kvar ute på filten en stund till när Jonatan hade åkt till skolan, fick besök av grannflickan som sov i skuggan i sin lilla vagn och höll mig sällskap. efter dagens enda lektion blev jag bjuden på fika på stan av Matilda, väldigt gott och mysigt. nu är jag hemma, väntar på Li som ska komma hit ikväll. vi ska plugga tysk grammatik och äta godis.

jag gillar min fredag. mycket.
hoppas din har varit lika bra!
kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar