tisdag 24 maj 2011

hurtbullar.

Jag är så stolt över mig, Therese och min vän Sabina. Vi sprang nämligen Energikicken tillsammans idag och gav verkligen orden svettig och trött ett ansikte. Det var sjukt jobbigt att springa 5 km och samtidigt köra en rullstol, och trots att vi var två om att putta så var man helt slut när vi kom i mål. Sabina tyckte att hennes assistenter skulle träna lite mer innan loppet till nästa år, men vi klarade oss runt på 38 min i alla fall och hon sa att vi var duktiga. Jag är väldigt nöjd, brukar hata att springa och särskilt bland folk. Men imorgon hamnar vi på förstasidan i tidningen, Sabina Therese och jag. De tyckte det var härligt med en bild på oss där vi sprang/rullade fram, glada i hågen.
Bäst jag somnar nu, imorgon lär jag ha lagom mycket träningsvärk...
godnatt.

2 kommentarer:

  1. Matilda Salomonson24 maj 2011 kl. 22:22

    Var tvungen att kolla i bibeln vad som stod, och blev så glad när jag läste. Det är verkligen så sant! Tack Jonna för att du skrev ut kapitlet i din rubrik-det är ett viktigt kapitel alla borde läsa.

    kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Jag vet, jag har läst det många gånger. Så tänkvärt och bra! härligt att jag kunde hjälpa någon mer att titta dit.

    kram från mig.

    SvaraRadera