fredag 20 maj 2011

lili.


Detta är min fina vän Li. Hon och jag har känt varandra i några år nu, och jag tycker om henne väldigt mycket. Vi hinner inte alltid ses så ofta, men när vi väl träffas är allt precis som vanligt och vi kan prata om allt. Det är alldeles fantastiskt. Dessutom har vi ungefär samma godissmak och det är ju trevligt kvällar som denna, då vi köper lite godis och sedan sitter ute på en bänk och pratar med munnen full av choklad... Älskade vän - jag är så glad att du finns!

2 kommentarer:

  1. Det var en väldigt mysig kväll tsm och jag är trots allt glad att du har lika lite tid att ses som jag;) & jag är ännu gladare att det känns så naturligt och vanligt fast att vi inte umgåts på LÄNGE. Det kallar jag äkta vänskap! KRAM

    SvaraRadera
  2. min fina vän du är. KRAM.

    SvaraRadera