fredag 6 maj 2011

onyttigheter.

min far har varit i Tyskland i några dagar och på hemvägen hade han köpt goda muffins till sina flickor. jag åt min i solskenet ute i trädgården och den var lika god som den ser ut på bilden. idag har varit en väldigt bra dag. jag har till exempel köpt 1 kg choklad, 900 g marschmallows och 4 paket mariekex. ikväll väntar nämligen grillning med ungdomsgänget :) blir nog gott och trevligt får vi hoppas. sen ska jag leda lite lovsång och förhoppningsvis säga något klokt om Gud.
imorgon är det loppis på storgatan och är det något jag älskar så är det loppisar. jag vill fynda massa roligt och onödigt. ska bli väldigt kul. att köpa kläder och liknande på second hand är både billigare och mer miljövänligt än att shoppa nya grejer. jag tröstar mig med det och låter det övertala mig varje gång jag köper nåt jag egentligen inte borde köpt på loppis.

ser fram emot helgen! ha det fint mina vänner. kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar