onsdag 12 februari 2014

Om ni vill höra av er eller så. (GÖR DET!)

Nu är det nära! Imorgon åker jag. Idag har jag packat det sista med hjälp av Alexander och Lisa. Jag är spänd, nervös, peppad och ja.. massa känslor på en och samma gång. Jag har fått adressen som ni kan använda om ni vill skicka mig ett brev eller två när jag är borta. Det skulle göra mig hemskt glad och vara väldigt uppskattat.

Jonna Lindroth
c/o Nuru Africa
P.O Box 74873
00200 Nairobi
Kenya

Jag kommer även finnas på min mail jonnalindroth@hotmail.com eller via facebook. Såklart får man väldigt gärna höra av sig via bloggen och kommentarer med. Här ska jag förhoppningsvis uppdatera ofta så att ni får följa med på äventyret. För det vill ni väl?

Kram på er. Nästa gång vi hörs är jag i Kenya. Wiiiihu.



3 kommentarer:

  1. Åh, gick in för sent. Du har redan åkt... Hoppas du har landat o att det känns bra. Lycka till med ditt äventyr. Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Fina Jonna älskade "dotter"! Nu är två etapper avklarade, avskedet och resan, och du tog hem etappsegern i båda bra jobbat! Glöm inte att komma ihåg allt kul och jobbigt så att du kan berätta när du kommer hem. 20 frågor du vet! Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Idag hittade jag ett fint kort i lådan, tack gulliga du.
    Hoppas du har det bra på ditt äventyr!
    Stor varm kram L

    SvaraRadera