fredag 3 januari 2014

om ett lugnt lov och sköna dagar.


Ojoj, bloggen har visst tagit jullov den också. Men nu ville jag tala om för er att jag lever, att jag haft en väldigt mysig jul och att jag mår bra förutom en eländig förkylning som aldrig tycks släppa. Jobbade intensivt sista veckan innan jul och därför passade det mig bra med en lugn vecka därefter. Vi har varvat mys framför brasan i Söråsen med mys i min soffa här hemma hos familjen. Jag har läst böcker, tittat på film och bara tagit det sådär oförskämt lugnt som man får när det är jullov och man ska vila. 

I morgon åker jag, Alexander, mormor, mormors syster och min familj till min moster utanför Vimmerby för att fira mormors (och lite min) födelsedag. Sedan väntar ett besök i Söråsen innan jullovet officiellt är slut. Men jag, jag tänker ta mig en veckas lov till. Bara för att jag kan, vill får och behöver. 

Kram på er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar