fredag 10 februari 2012

in the middle of nowhere.

När du kan läsa det här sitter jag på ett flygplan på väg till Egypten tillsammans med tre av mina bästa vänner. jag har packat en väska full av sommarklänningar, solglasögon, bra böcker och andra bra-att-ha-grejer (antagligen alldeles för mycket av allihop om jag känner mig själv rätt) och ser fram emot värmen. Oavsett om det skulle få för sig att regna (vilket inte ser så troligt ut, men ändå) vara kallt i havet eller nåt annat oväntat så ska det bli fantastiskt med en ledig vecka utan måsten och krav. Jag vill bara ta det lugnt och ladda batterier, gå promenader i solen och upptäcka en liten del av Egypten med dessa tre fina personer. 
vilket gäng. Jag, Li, Leo och Joel. Jag känner på mig att det kommer bli grymt. 
Ta hand om Sverige. Vi hörs när jag kommer hem.
KRAM. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar