måndag 7 juni 2010

vilsen.

det är sjukt hur man helt plötsligt kan känna sig minst i världen och otroligt vilsen. just nu vill jag gärna vara 5 år igen, för då var det inte jag som bestämde och fick välja. men nu, nu är jag en stor tjej och förväntas veta vad jag vill. men om man inte vet det då? om man är rädd för framtiden. vad gör man då?

samtidigt är det en otrolig möjlighet att få välja. jag borde vara glad. men just idag, just ikväll är jag mest förvirrad och vilsen. vad vill jag? vad är bäst för mig? hur vill jag att mitt liv ska se ut?
hjälp.

2 kommentarer:

  1. Ditt val kommer bli jätte bra! Du kommer bli nöjd i slutändan! Jag önskar dig lycka till! Kramkram

    SvaraRadera
  2. tack evelina. du har antagligen rätt, det blir nästan alltid bra. allt blir vad man gör det till :)
    kram!

    SvaraRadera