måndag 7 juni 2010

friluftsdag och komplimanger.

jag är chockad. idag är en stor dag.
1. jag har spelat tennis vilket innebär att jag frivilligt (?) har motionerat.
2. jag var inte helt värdelös på det.
3. Ludvig ville spela en match med mig i sitt lag i dubbeln.
4. Han blev inte sur på mig en enda gång, trots att vi pga mig förlorade.
5. Han - (läs nu noga) - BERÖMDE mig till och med. "Jag kanske borde sluta bli förvånad..." sa han när jag för tredje gången satte en riktigt snygg boll. denna mening är det mest positiva jag någonsin hört Ludde säga till mig. jag blev glad.)
6. vi blev inte osams en enda gång.
7. vi stannade till och med kvar efter skoldagen för att avgöra dubbeln mot Martin och Li.
8. vi hade riktigt roligt.

bra friluftsdag i regnet. nu väntar Trollkarlen från Oz med mina kära vänner i huvudrollerna. efter det blir det kvällsfika hos Sabina.
bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar