onsdag 9 juni 2010

en väldigt ovanlig onsdag.

jag har just vaknat efter en timmes tupplur så här på eftermiddagskvisten. jag var otroligt trött efter en väldigt rolig dag. vi hade nämligen jippofoto i skolan med alla 9:or. Jag och Li var utklädda till katt & råtta, och jag var råttan så jag fick reta henne hela dagen vilket tar på krafterna. att vi dessutom var uppe och pratade till kl 1 inatt kanske också har något med saken att göra. i morse fick vi cykla genom stan i våra läckra kläder och märkliga ansiktsmålningar och vi skämdes ganska mycket. särskilt när vi fick stå utanför Holaveden och vänta på J som skulle hämta vårt teatersmink och lägga tillbaka det där det hörde hemma. men vad gör man inte för en maskeraddag? klart man måste bjuda på sig själv!

bilder kanske kommer senare. hinner inte visa er vår extremt snygga klädsel just nu. för nu ska jag packa och bege mig till Hättevik där vi ska sova över med klassen inatt. det regnar ute, men vi ska nog ha trevligt ändå!

kram råttan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar