onsdag 2 juni 2010

summertime.

jag har haft en fantastisk dag. på väg hem från skolan träffade jag Klara och vi cyklade hem till henne. där drack vi god saft och åt bullar och låg sedan på en filt i solskenet och njöt. Klara ska vara med i en musikal i nästa vecka och jag hjälpte henne att lära sig sitt manus. det var riktigt roligt att läsa alla repliker.

efter det åkte jag och min familj ut till Hätte och lyssnade på Storbandet som hade sommarkonsert där. de var otroligt duktiga och jag satt där i gräset och njöt av att lyssna på mina fantastiska vänner.

jag och Joel gick hem i det underbara vädret och väl hemma väntade våra familjer med kvällsfika. det finns få tillfällen som man skrattar så mycket som när Svenssons och Lindroths är i farten. jag gillar vår stora, härliga, knasiga familj.

det är sommar, sista arbetet är gjort och jag mår fint. lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar