söndag 20 mars 2011

tittin hos mig.

När jag fick ett kreativt ryck för några månader sedan gjorde jag om mitt rum. Måste säga att det jag blev mest nöjd med är vad ni ser på bilden här ovanför. Jag hittade ett gammalt fönster utan glas källaren (ja, där kan man hitta väldigt mycket braåha-grejer) som pappa hjälpte mig att skruva upp på väggen.
I fönstret satte jag upp fina små svartvita kort som jag fått av Elin, för vem blir inte glad av att se på små söta barn som är kära? Jag hängde även dit en present från min kusin - v i n d - skrivet i garn och ett fint kors. Helt enkelt saker jag tycker om att se på.
På sidan av fönstret hänger numera även en fin torkad ros som jag fick på min födelsedag av min pojke. Jag blir glad varje gång jag vaknar och ser den. På andra sidan hänger en ljusstake som jag fått av samma gentleman. Jag brukar tända det ljuset och tänka på hur bra jag har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar