måndag 14 mars 2011

till en kär vän.


Detta är min vän Louise. Hon fyllde 17 år igår vilket jag lyckades glömma bort. Så för att gottgöra detta tänker jag skriva ett gulligt inlägg till henne så hon blir glad igen.
Louise är en av mina närmaste vänner. Hon bryr sig om andra och är väldigt bra på att lyssna. Jag litar på henne av hela mitt hjärta. Hon tar hand om mig och låter mig ta hand om henne, sådär på riktigt. Vi går i samma klass och det är fint tycker jag. Hon är ett riktigt historiafreak och låtsas att hon fick Historien Genom Tiderna i present, men sanningen är att hon köpt den själv. Hon tycker om att rida på sina älskade hästar och är vad jag förstår riktigt duktig på detta. Hon engagerar sig och gör alltid sitt bästa. Hon bryr sig väldigt mycket om sin familj och man förstår hur mycket hon älskar dem. Louise är en otroligt stark tjej som jag lärt mig så mycket av.

fina vän, du betyder så mycket.
när jag blir stor ska jag bli som dig
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar