tisdag 22 februari 2011

när livet är gott.


det är märkligt vad en kopp te med en vän kan göra. jag gick från att va en superstressad trasig tjej till att känna mig full av energi och glädje. allt tack vare fina Elin, en fika och en kopp te. det var alldeles för länge sedan vi sågs, sedan vi verkligen hann prata och dela livet. men idag fick personalen till och med köra ut oss från caféet när det var dags att stänga - och vi fick fortsätta vårt prat i kyrkan.

vi pratade om hur livet blir som bäst när man delar det med människor man tycker om. hur ont det kan göra - hur underbart det ändå är. Jag kan behöva höra sådant sägas ibland, om det så är från min egen mun det kommer.

[bilden har jag lånat av UnderbaraClara - en annan tjej som också hittat det fina i en kopp te]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar