torsdag 7 juni 2012

på roadtrip med mor och far.

Har haft en fin vecka, ganska lite i skolan att göra och en mysig ledig dag i mitt i veckan. Då åkte jag, mamma och pappa till farfar i Bestorp och åt tårta eftersom han fyllde år. Sedan åt vi god lunch i slottet på Bjärka-Säby. Det var skönt och mysigt med en heldag med familjen! 

Idag åt vi frukost allihopa (det händer typ aldrig annars) så vi festade till det lite med köttbullemacka. Mums!
Jag åkte till skolan tidigt, skrev klart ett arbete innan skolan började, gick på möte med sommarjobbet på förmiddagen, hade möte med en annan chef vid lunch, hade en lektion och sedan har jag jobbat fram till halv elva idag. Lång och intensiv dag. 

Nu ska jag fixa lite, slå in paket och packa. Mycket som händer nu, men jag är glad! Eftersom alla skoluppgifter är klara efter imorgon har jag i princip sommarlov. Har aldrig behövt ett lov så mycket som nu (jag vet att jag säger det varje lov, men ändå).  Längtar till hängmattan och mys i hagen med små kalvar. 
snart så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar